Tuesday, October 6, 2009


Name : Nik Muhammad Zafri Hadi Bin Nik Mohamad Khusyairi
D.O.B : 1st Oct 2009
Weight : 3.2 kg
atlast! betambah lagi ahli dlm femili aku..name bkn men pjg lagi ok? bile tgk in peson, mate die neh sepet sgt..neh la die adik zafran..wah skang zafran da de adik da..da x bleh noti2 lagik..aku besyukur sgt k.ap slmt lahir kn sowg lagi bby..igt kn bby girl yg kua, skali tuh boy lagi..tp xpe gak..sbb nt bleh men2 ngn zafran yg mmg sgt lasak dan suke menggeget org..gak nye pade die klo geget tuh mcm nk gurau2 manje..hehehe..nway congrats to both of u~~

*smlm aku dikejut kan dengan news k.ap msk spital..patah tgn..nseb bek x teruk..ntah cane die leh jatuh kt hall depan tv tuh..seap besimen bagai okeh..dala msh dlm pantang br 5 ari, tejelepuk plak..ekekeke..

1 comment: