Tuesday, May 24, 2011

belated birthday.

ye.aku taw.aku memang suke cite yang backdated punye.da basi la didil.ade lagi ke orang nak taw.heheh.ok ok.aku taw aku salah.heheh.pasni aku try apdet belog best siket.best ke? hahah
ni mase aku celebrate beday kat johnny ou ngan femili suami.da tua da aku.alhamdulillahhh.dalam usia 26 tahun ni aku da ade femili yang lengkap dengan kehadiran fathia medina dan dikelilingi orang2 yang aku sayang sangat.ayat skema jap.hahahh.ok ok.sambung.
suami tanye aku nak adiah pe.aku taklah harap kan pape.lagipun mase pas besalin arituh da dapat smartphone dari die.kalau ikutkan dapat transfer duk ngan suami pun da kire adiah paling bemakne skali sebab dapat la ngadap die ari ari.adela kawan gado.heheh.tapi suami nak bagi gak.dapat lah ni.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.



timekasih sayang.
background tuh kapet yang skang da kene letak kat stor sebab mase memule bawak medina balek puchong die batuk.so doktor soh simpan segala kapet bulu bulu bagai.kesian aku.baru jek nak sume merah menyala kat uma tu.medina punye pasal.letak dalam stor pn letak la.


dapat adiah sehari sebelum.soknye terus pakai.hahah.over plak ko dalam pade kate tanak adiah.hahaha.gelak guling guling.


ok.abes.

bye.

No comments:

Post a Comment