Wednesday, June 22, 2011

apekah? HAHAHA

diam tak diam da empat bulan lebeh usia anak dare mommy neh.apekah makne pebuatan diatas? hahaha.takdelah.memang skang medina suke masukkan kaki dalam mulot.bace belog
rdna-sfl neh anak die pun de habit yang same.lega ah kakk.hahah.setakat neh memang takde masalah langsung jage medina.alhamdulillahh.senang sangat.pagi ni aku nak pegi keje die duk membebel papapapapapa sambil nak masukkan kaki dalam mulot.die tak sedar yang mommy amek gambo die neh.bile nampak je flash.terus pusing bwat muke camni.


tadaaaa.seronoknye nampak mommy pegang handphone nak amek gambo die.


ok.bye.

3 comments:

  1. taboo je kata anak pandai masukkan kaki nak adik tu...kalau protection 'kuat' insyaAllah takde...tapi kalau terjadi jugak, itu REZEKI namanya! hahahahaha...budak-budak memang kebanyakannya ada habit macam tu =)

    ReplyDelete
  2. hehehe medina pun dah berjangkit penyakit Danial..tp ye ker org2 tua kata masuk kaki dalam mulut nak dapat adik??tp kalau dah tiap kali org tgk Danial buat aksi camtu mesti kata "haaa nak dpt adik la tu"..buatnyer 40kali org tegur camtu dh jadi doa la kan..aigooo

    ReplyDelete
  3. kak elise: rezeki jgn tolak kan? hahahahha.tapi taklah kak elise.insyaAllah..doa2 jela tak.heheh

    rdna: hah itula.pantang leka jek mesti nmpk die da masukkan kaki dlm mulot taw skang.org2 tua dulu mmg cakap mcm tuh, tapi harapnye takla kan..muke doktor yg sambut medina pun maseh segar kat ingatan lagik.hehehe

    ReplyDelete