Monday, June 27, 2011

selamat hari bapa

masih bulan jun kan? hehehe.dasyat la aku neh.nak dijadikan cerite tahun neh aku macam excited sangat nak sambut hari bapa.walaupun hari ibu mase tuh taklah aku dapat hadiah pe.yelah, hari ibu tahun neh same date ngan anniversary aku.sekali lump sum la banje makan ngan hadiahnye.ngelat la plak rafiq neh ek.hahahah.


pepagi 9jun tuh lagi aku da tepon abah aku kat kampung.rase rindu.over la plak.padahal abah baru jek stay uma aku sampai seminggu mase cuti skola rituh.heheh.


suami aku lak leh bantai tido bangun lambat pagi tuh.aku pun tak kuase nak kejut.konon nk seapkan la bekpes sume.tak masak pe pun.sume segera.hahahah.tapi aku letak skali cookies famous amos kat atas meja makan.tuh jela pun yang leh bagi.beli mahal2 kang duit die jugak.hahahahah.

neh rupe cookies tuh =)


aku susun cenggini la lebeh kurang.


tengarinye plak aku merajenkan diri nak masak.pes time neh nak masak asam pedas lepas setaun kawen.padahal neh menu wajib yang rafiq soh aku blaja sebab die memang suke asam pedas.tapi asek duk tetangguh2 jek.kire menjadi gak la aku masak neh.asalkan suami puji kire menjadi la ek bagi aku.hahahahh.cume TERpedas siket.takpe.try and error ye kengkawan.hehe




dah selesai.menu tuk malam; makan lagi lauk yang same.cume panaskan jek.kehkehkeh.nasib la aku dapat suami yang tak cerewet.


*mase lunch memang saje tak alihkan 'lori' tuh.sile jangan loya.

mode berangan* nanti nak ajak medina sesame belikan bas lak tuk daddy die tahun depan.huhu.tahun neh mommy tolong kiss kan daddy on behalf ye sayang.euwww

No comments:

Post a Comment