Monday, July 18, 2011

puase

aku puase arini.tengok makanan minuman kat bawah ni.telan air liur jek.korang rase camtuh tak.banyak telan air liur tak.heheh.jahat siott.menu ni mase aku makan kat chillis beberapa minggu yang lepas.skang ni otak aku ligat memikir nak makan ape tuk buke puase arini plak.time puase ni la ngidam nak makan ikan siakap la.pizza la.mcd la.naseb la rafiq nak melayan aku.

dapat mesej dari rafiq.

b, petang ni nak buke puase kat thaibase tak?

wahh.takyah aku nak memikir lame.rafiq da fikirkan nak makan mane.mmuaahh.sayang awak lebeh la b. *bodek*

ok.da taknak fikir makan.makruh.hehe
scroll down jela ek.







ok.bye.

No comments:

Post a Comment