Friday, July 29, 2011

Rutin Baru

best rupenye bangun pagi2 masakkan makanan tuk anak ni ea.serius seronok.psstt mimi gemok.aku baru paham pasaan ko bangun pepagi kul 5 masakkan tuk qisha.hehehe.tapi aku taklah bangun kul 5.aku set je jam bangun kul 5.bangun telajak gak sampai kul 6.hahahaha.setakat ni aku bagi puri nasi ngan biskut milna.wiken ni aku nak try bagi puri pisang.da seseap beli pisang kat anjung mase aku breakfast pagi ni.senang sikit nak buat puri pisang kan sebab wiken neh kan nak becanda ria kat pd.yieehaaa! tak sabonye.

CrystalWave Soup Mug (460ml)

dengan poyonye jugak aku da beli bekas tupperware ni.its highly recommended sebab boleh bekukan makanan dalam ni dan kalo nak panaskan die, terus boleh masukkan dalam microwave just bukak penutup kecik atas tuh jek.senang kan? aku beli 2 dapat hage rm35.dalam katalog hage die rm38.80.kalo member price lagi murah dapat discount 20%.

ok.selamat mencube pelbagai resepi.

bye.

No comments:

Post a Comment