Monday, July 18, 2011

singapore.

hai la internet.tadi bukan maen lembab lagi ko.
hah ni aku baru nak apdet pasal gi singapore mase tuh.errk.aku pun lembab macam internet gak.hahahaha.

gi singapore ni plan las minit.kebetulan balek jb mase minggu tu sebab kawan rafiq kawen.rase macam nak bawak medina jalan singapore.so cecepat buat pasport tuk die.lagipun raye nak dekat kan.memang kene buat pun.imigresen plak da de kat puchong.lagi la senang.dekat plak tuh ngan uma.


ni mase balek dari uma pantin kat jb.
ni mase kat dalam far east mall.paking kete kat sini.

amek gambo dulu la sementara tunggu daddy bayo kasut raye medina. jenjalan kat orchard road.khusuk medina men toys die.

dalam esplanade mall.

ade orang buat mende alah ni teliti sangat tau.

live band.

daddy rock.

suke tengok.


sekian.


No comments:

Post a Comment