Friday, July 15, 2011

Tagging Game; Brand A-Z

kene tagged ngan eton pasal tagging game; brand a-z.macam best jek neh.ape yang telintas kat kepale tanpe bantuan en google.ok.try eh.

a-armani exchange
b-bonia
c-coach
d-dkny
e-
f-fila.haha
g-guess
h-honda
i-issey miyake
j-juicy couture (taw pun sebab emy kenit pakai henbeg neh.haha)
k-kawasaki
l-lamborghini
m-mothercare
n-nokia
o-oakley
p-paris hilton
q-quicksilver
r-ralph lauren
s-subaru
t-tods
u-
v-volkswagen
w-
x-xoxo
y-ysl
z-zara

ingatkan senang.tekial2 gak i nak mengingat.hahaha.skang masenye tuk tagged 5 orang plak.rajen2kan lah diri ek.tapi taknak buat pun takpe.tak pakse.tuk suke2 jek =)

copy and paste from eton:
Satu huruf, satu brand. Tak kiralah jenama dari Malaysia ke, antarabangsa ke, jenama Jam ke, handbag ke, jenama alat tulis pun boleh... it's up to you. Lepas siap silalah tag kepada 5 orang kawan atau seberapa ramai yang anda nak tag.

1.ct
2.kak elise
3.ezan
4.rdna
5.mrs.aisheiteru

3 comments:

  1. rajin pun didil nak buat.. hahhha... thanks.. nnt ada masa kita main yg lain plak ye..

    ReplyDelete
  2. dil ko x tagg kat aku pun..huh!

    ReplyDelete
  3. oit cik ct noryzan.aku da tagged kat ko tuh.cepat buat.no tipu2 eaa

    ReplyDelete