Tuesday, July 5, 2011

wedding.

cantik kan pelamin neh.aku suke sangat! rase macam nak besanding lagi skali jek.heheh.neh wedding kawan skola aku.aku datang terawal kot.sume takde lagi and balek pun aku kene la awal gak.uma aku kenduri kan malam tuh.tak dapat nak jumpe sume kengkawan.cume dapat jumpe eton ngan farhana jek.jadila dari tak jumpe sesape langsung..kan?yang neh plak mini pelamin tuk nikah.mini pelamin pun da tak macam mini.cantik kan?neh space untuk guest book sign.sisi tepi.


neh tempat makan beradab.memang kellasss! aku macam jakun jap ade air pancut kat tengah2 tuh terus soh rafiq amek gambo kat situ jugak.buruk perangai.hahahah

lepas tunggu sejam.neh la kawan yang muncul dulu.neh la pantin yang very d high class.selamat pantin baru datin eda.


7 comments:

  1. cantek gile pelamin die weh.. kat mana die amik ni, xsangka kat kluang pun ade tempat yang leh buat vouge cam ni, hahaha...

    ReplyDelete
  2. hahahaha.mongok ko.die amek neh kat ayer hitam.bridal mane aku lupe name.nanti ko tanye die ah.ko kawen kene lagi meletop dari neh.hehehe

    ReplyDelete
  3. ehehe...dil ak hingat bnyk sgt laa pic yg ko nk post ni..sme je cm pic kt fb...adei....

    ReplyDelete
  4. hahahaha.silap aku la neh? hahahah.ko gi tengok page eton.banyak sangat die aplod.seap komen de teselit name ko lagi walaupun ko tak datang taw!

    ReplyDelete
  5. ade ea? nmpk sgt ai penting gak ek...nme shela ke ella ke ade? ahahaha

    ReplyDelete
  6. hahahahaha.siott ko ek.pantas la tengok gune teknologi tekini ko tuh

    ReplyDelete
  7. haruslaa nok...ehe...terharu ai...ahaha
    siyes malatop kan wedd ida

    ReplyDelete