Tuesday, August 9, 2011

The Legend International Water Homes

ok.mari kite mulekan pengembaraan kite ke pd.hehe.aku excited taw nak cite pasal jenjalan kali ni.tapi asek tetangguh jek.skang aku ngah ade mood nak becite.korang nak amek taw ke ea tapi? hehe.belum2 ayat da tunggang langgang korang terus jek klik button x kat ujung belah kanan tuh.janganla..hahahahamemula mari kite bagi mem besar makan dulu.bile perut kenyang hati pun senang.pepagi da bagi makan puri nasi.so tengari makan la biskut ye sayang.abes comot2.skang da de improvement sikit kalo makan.comot sikit jekk.tapi comot jugak la.hahaha

sebaik tibe kat hotel.sementara para suami tecinte memasing bepeluh mengangkut beg2 dari bonet kete yang banyaknye bukan maen padahal nak tido 1 malam jek.hehe.kami pergi berkapel sumenye.yang da de anak diapit oleh pengantin baru ye.dieowang baru kawen, so ni dikira pre-honeymoon la.nak honeymoon da bulan puase plak ye tak? kehkehkeh.

kat lobby hotel.sesi menyerahkan kunci.poyo.hahahah

ok.ni kamar kami tuk beradu.wahh gituu.

shower.

bersebelahan ngan shower.

pool.best wooo de pool dalam bilik.ko buat la ape ko suke dalam tuh ea.part paling best pool ni la.nak gi sini pun sebab pool ni la.gile jakun kan? hahahahaha*gelak beso* pool ni betul2 sebelah shower tadi.agak2 ko rase macam tak puas jek mandi dalam tuh terus la terjun kat pool ni.

sampai2 jek terus susukan anak dare tuh.aku pun da minum.oh ye.mase odw ke pd, kiteowang benti kat rnr seremban breakfast cum lunch skali.harusla medina pun nak susu kan.

tambah lagi 1 bende best.bilik ni atas air taw.so boleh nampak air pasang ke surut.eh sape la yang gi amek gambo camni ni.mane nak nampak bawah.tak silap macam ade amek gambo mase air ngah pasang.tak terperasan nak aplod la tuh.dah.aku malas nak cari.hehe

mud ceria mem besa ni.memang sedang elok la tuh umo macam ni bawak die gi vacation.best.seronok.eh.tak same ke maksudnye tuh.haha

lagi.

dan lagi.

mak die pun nak enterprem gak.terus muke macam.eh nape? nak sensorang la best.hehe

macam ni pulak.

lagi.

hepi kemaen.sampai leleh2 air liur



horeyyyyy



sume bende nak capai



lorong nak ke bilik kiteowang.bukan lorong haji taib eh.

ok.aktiviti petang lak.menuju tempat games.

lanun?



gambo kat pat games aku tak aplod.tetibe da balek.hehe.tempat games die bese jek.alahh.bukan jiwa aku memang la aku cakap bese.hehe.ade ping pong.snooker.ape tah lagi.tak ingat.gile bosan ko didil bercerite.hahaha medina masuk pat games tak lame lepas tu terus tido.hehe.sleeping beauty betul anak dare ni


minum petang.ni tepi pool besa dalam hotel ni.perlu ke mention tepi pool besa didil.haha.yela.kang korang ingat tepi pool dalam bilik tu plak.hehe.





bangun2 tido amek gambo terus gelak.good girl la die.



nak gi dinner.kiteowang dinner kat lua.gi makan seafood.tak dan da nak amek gambo.masing2 kebulo.bayangkan.makan mase kat rnr tuh.abes menu macam2 order.order ikan siakap, burung puyoh goreng, ayam goreng ape ntah lupe.daging goreng kunyit, sayur2an.eh aku tak ingat sume la.haha.sori ye.dak tembam tu macam bese, tido.sebab memang da waktu die tido kan.senang mak pak die makan.dala perut pun ngah bekeroncong.

haa ni plak sampai2 bilik after dinner tu terus segar bugar.ceh.tapi tak lame pun.dalam 15 minit.lena balek da.sian anak mommy



breakfast time.

*dalam ati* tunggu la aku bleh makan nanti.sume aku nak.hehe



masuk bilek sesi amek gambo plak.eh medina pegang2 dagu mommy nape sayang?

medina kalo hepi sangat skang suke geleng2 pale.macam dalam gamba ni la.tuh da abes suke la tuh ea

suke shot ni*my wallpaper hp skang.baek tak aku letak wallpaper yang gambo sendiri takde? hehe



sudahnye due beranak tido.
aku seap kan breakfast medina.skali hampe.medina taknak pun puri pisang ni.yela.celah mane aku nak buat puri nasi kan.memang tekak melayu la medina ni.same macam mak die.eh? hehe.atlast aku bagi biskut farleys die tuh tapi aku rendam ngan susu bagi cair.baru la die nak.tapi tak sebanyak makan puri nasi.

ok.get redi tuk mandi pool

asyik die tengok air yang kua dari mulut katak tuh.



pheeewittt

dalam usaha nak tanggalkan headband.

my superhero n superbaby! mmuaahh!

ahli rombongan cik kiah nak balek dah.


ok.tak pernah aku sebanyak ni tepek gambo.penat boh caption.hehe.dala.

bye.


eh cop.sebelum tu nak bitau.vacation ni memang super duper best walaupun cume sekejap jek.yang gi plak sume sekepala.thanks sayang.mmuaahh mmuaah 1000 kali.


ok.bye.

2 comments: