Thursday, August 18, 2011

terbaek dari ladang kinrara

ahad lepas aku buke ngan bff merangkap exskulmate aku.kenit ngan iza.tapi yang tukang masaknye sorang jek.iza.cik kenit cume potong2 tomato, potong nasi impit, carik2 daging ayam dan paling penting tugas rasmi die.basuh pinggan.hehehe.

memang terbaekla iza masak.aku request ikan siakap tiga rase.die kate senang macam kacang tanah jek.cett.kerek ko eh.memang da layak kawen da die ni.wei cepat2 epal pinang ko.umo da 30 kertu da oi.kahkahkah. ni rupe ikan siakap tuh.haiii la emilia.potong tomato pun senget2.hahaha.sedapnye.seap tapau bawak tuk sahur lagi okayyy

sayur capcai.aku tak makan pun tapi.hehe
yang ni udang bakar.gigih kenit kipas2.macam kipas lipas.kahkahkah

butter prawn.sedap sangat.

soto.aritu tak laku pun soto ni.aku da kenyang sangat makan nasi.dah skang ni tebayang2.tsk tsk





udang yang aku tapau balek.rejeki.aku ratah jek mase sahur.seap tak makan ngan nasi.sedapnye!!!
pahtu kan ade gak gamba aku tak amek sume.ade puding buah.seap ade buah cherry lagi ko.tsk.telan air liur lagi aku.aku tambah banyak ok bende tuh.pahtu air pulak sampai 2 jenis.sirap bandung cincau campo sekrim soda.alahhh kalo kat ayam penyet kt curve tuh korang boleh order SODA GEMBIRA.memang gembira la ko minum nanti.beza die tambah cincau jek.rajin kan dieowang bwat.eh bukan dieowang.die.hehe.lagi satu jus tembikai.jus tebaek penah aku minum.*gulp*

sudahnye aku balek dengan perut kenyang.hati pun senang.tapi taklah goyang2 kaki depan tv macam kenit kalau hati senang.hahahaha

ok.sekian.

arini nak jumpe bff gak.mase stadi kat uitm dulu.best!

3 comments:

  1. pehh terbaek la iza masak dil..terliur lak aku ek...

    ReplyDelete
  2. memang sedap okaaayy.kalah makan kedai.jus tembikai die lagi la..pekat melikat..terase sampai ke tekak.yang penting free wehhh.tetibe aku sayang iza lebeh.hahahaha

    ReplyDelete
  3. ko mmg syg bile org wat something kan kan? ahaha

    ReplyDelete