Tuesday, September 20, 2011

gambar konvo

eh apehal nak cite gambar konvo tapi letak gambar raye.cenggini.ce korang tengok kat wall belakang tu.kan ade gambar banyak kan.haa skang fokus lak yang betul-betul tepi muke aku tu.pahtu zoom plak kat pompuan pakai jaket putih tu.ehem ehem.aku la tuh.huahuahua

aku ni kan pemalas nak hapdet belog kan tapi suke menjengah-jengah belog orang.ade la aku terbace pasal gambar konvo.what if suami/isteri ko ade gambar konvo dan yang kat dalam gambar tu muke boipren/gelpren lame die.takkan nak buang kottttt.tapi lagi TAK la kalo ko nak gantung bagi sume orang datang uma mak pak metua tengok jek.abes tu nak wat camne.hahahaha.entah.sebab aku tak lalui mende tu watpe nak fikir.hehe

rafiq konvo 2007 tak silap aku.kire masih dalam proses mengenali hati budi la kalo jawapan artis tuh.tapi tak kose okay nak cakap camtu.haha.dan alhamdulillah jodoh kami bekekalan sampai dapat mendirikan rumahtangga.sampai ke syurga lah hendaknye.amiiinn.dah ade anak pun.bayang kan kalo sebaliknye.haru je kan.ade tak yang dapat nasib camtu sebab penulis belog yang aku bace tu pun muke die kat gambar konvo suami die.hehe

oklah.tuh jek.hehe.sebelum tuh..

pelengkap hidup saye.

bye.

4 comments:

  1. aahkan camana ek gambar convo kalo camtu??

    ReplyDelete
  2. Haa itu la kan yang tak tejangkau saye nak fikir.hihi..

    ReplyDelete
  3. dulu time nak amik gambar konvo hampir2 je nak amik dgn family + ex-fiancee. sib baik la dia cam malu2 mcm tanak join walaupun my parents ye2 la suh join skali. kalo tak memang tak mungkin la akan gantung kat hall umah tu. kang org tanya nak menjawab dah satu hal, nak jaga hati lagi. ahaks

    ReplyDelete
  4. hye sha =) naseb la die memalu kucing.kalo tak haru biru je jadinye nanti.macam-macam kemungkinan kan kalo fikir.skali nanish da beso nanti nak tengok gambo konvo.haaaa.malu disitu.kehkeh

    ReplyDelete