Thursday, December 8, 2011

family holiday - melaka

ni aktiviti kiteowang sefemili mase memule cuti sekolah ritu.enjoy sangat cuti kali ni.tapi macam tak puas sebab 2 hari 1 malam jek.tengok caption gamba la ek.nak type pepanjang pun malas.hehe.

destinasi pertama.gi zoo sebab budak debab sorang ni memang suke sangat tengok binatang kat zoo.tak pernah puas okay.
 ni mulut ngah becakap.boleh tahan kepo gak ni nanti.sayang anak mommy!
 medina with atuk ngan nenek.mase ni rafiq gi amek fan medina tetinggal dalam kete.
 me with abah kesayangan.
 ngan abah lagi.hehe
 takyah serius sangat muke boleh tak k.ap.haha.
 penat woo jalan dalam ni.
 berpeluh-peluh sume.
 budak eksyen taknak amek gambar langsung.lari-lari.hehe.
 sayang dua-dua sangat. 
 q nak naik river cruise
 sian medina.dah waktu die tido kan.pahtu mak tak bagi gune carrier tu bile medina tido.sian katenye.hehe
lepas naik river cruise pegi menara taming sari pulak.tengok muke medina tak puas hati dah bangun.pas naek menara taming sari ni kiteowang gi makan asam pedaas kota laksamana.sedapnye.
besa dah nampak zafran ni.dulu aku gomol-gomol jek.wei die baru 4 taun.tapi kalau cakap darjah 2 pun orang caye.haha
 auwww!

 dah penat bejalan naek beca plak.
 bukan maen suke kak atin ngan abang mail eh.
 tido saje zafri ni.hehe
 medina taknak duk diam.rimas kot dalam beca ni
lengkap sefemili.

on the way balik tu singgah kampung rafiq kat melaka tu sebab nak amek pelam.lepas tu masing-masing balik ikut destinasi.akak aku yang second tu terus balik kl umah mertua sebab cuti sekolah kan.so skali jalan ngan aku.mak aku plak balik ngan akak aku yang first.aku paling tak suke part nak bepisah ni taw.touching.

bye!


2 comments:

  1. cuti2 mesia yek.. bestnye ko senang nk kumpul cukup sefamili.. kalo family aku, mesti ade je yg missing... :)

    ReplyDelete
  2. wei ko femili beso.mesti lagi best kalau bekumpul kan? tapi memang susah la nak dapat semua free satu2 mase tu.ramai kottt.hehehe

    ReplyDelete