Tuesday, January 3, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

sekejapnye rase mase berlalu sekarang ek.tau-tau je dah nak sambut tahun baru lagi.umo aku tahun ni 27 siot.eh.tapi i forever 21.huahuahua.

selamat tinggal 2011.sayonara.2011 tahun yang tak mungkin aku lupekan.sebab tahun ni lah aku bergelar mak kepada anak aku yang sorang tu.dah nak setahun berlalu.aku dah hampir lupe sakit bersalin camne.ehhh.tapi tak bermakne aku nak tambah lagi ek.belum tiba masenye.hehe.

sempena tahun baru ni aku nak buat azam baru.harap nye tertunai la ye.tetiap tahun pun azam baru T_________T  memule aku berazam nak jadi isteri yang solehah.terjage solat lima waktu.mendengar kate suami.taknak kuat merajuk.sikit-sikit sentap.haha.nak loving-loving jek :D pahtu aku nak jadi mak yang terbaik untuk anak aku.i'll do anything for u sayang! pahtu aku nak ubahlah penampilan aku biar sopan sikit sesuai ngan usia.hehe.selain penampilan aku nak jage muke jugaklah.kalau tahun-tahun sebelum ni sesuke hati aku jek tak cuci muke terus tido.pasni taknak buat perangai tu lagi dah.badan toksah cakap.memang bende paling aku nak jage.hihi.

ape lagi ek.mmm kerja rumah ke kerja opis ke aku taknak tangguh-tangguh lagi dah.mmm tu je kot.ok.sebelum kite mulekan tahun baru yang indah ni (orang laen dah mulekan dua hari lepas dah.erkk?!) jom kite lupekan semua kenangan-kenangan yang tak best tak kire lah tahun lepas ke dua tahun lepas ke.tiga tahun seploh tahun ke.hehe.kenangan yang indah-indah jek kite ingat okayy :D

bye!



5 comments:

  1. bila tgk org dok letak azam baru la i hegeh2 nak buat azam gak. ahaks

    ReplyDelete
  2. eh.. kiet sebaya.. haha.. tp aku slalu tepikir aku masih 26.. aiyooo.. terase tua la.. nasib dah ade anak seorg

    ReplyDelete
  3. sha: haa cepat2.kang dah masuk bulan 2 belum ade azam lagi.kekeke

    puan dot: takpe wei.usia tu cume nombor jek.hahaha

    ReplyDelete