Tuesday, March 6, 2012

Playgroup

sape sangke dulu kecik2 duk diam jek ini budak.pegi sane sini orang tego, senang jage die ni.beruntung mak bapak die.bkn lah skang tak beruntung.untuuunng.hehe.tapi macam dah berubah 360darjah.memang tak reti duk diam.ade jek bende yang die buat.kalau die tetibe diam senyaaap jek.ade la bende yang die tengah 'kerja'kan.hahaha.
ok.nak cite pasal school medina.sebenarnye aku tau school ni dari kawan rafiq.die anta anak die kat situ.tapi aku rase terlalu awal la plak kan mase tu.medina baru 2 bulan lebeh kot.haha.kawan rafiq die anta mase anak die 10 bulan.die kate tu pun sebab die tau lambat.erkk.hehe.tapi senyap macam tu jela kan.

mase medina genap setahun tu barulah kiteowang anta ke school.bleh gi trial class die dulu kalau nak.kite tengok cane method pembelajaran die kan.aku pun try.tuk trial class tu rm35 jek.pastu aku terus teruja.hahahaha.biaselah.mak kan hover! school ni macam playgroup la.bukan la belaja menulis ke ape ye kengkawan ;) teacher die pun very sporting.once kite register kite dapat beg macam kat bawah ni.
suke design beg ni.memang sesuai tuk mak budak.eh budak2 ;)
tshirt.perfume kecik.voucherS.buku.pamphlet.
ade lagi satu yang stok belum sampai.car sticker ;)

oklah.setakat ni tu je kot yang aku bleh share.medina pun baru 3 kali gi clas.hehehe.sekali seminggu.ade pape nanti aku update lagi pasal school k? kalau sesape yang berminat jom la join ;) location kat puchong.

thanks to laily sebab die yang kenal kan aku ngan teacher wati.tapi laily takde belog.hehehe

ok.bye!

2 comments:

  1. owhh tempat ni..biasa dengar..nak antar my daughter tp cam jauh la :(

    ReplyDelete
  2. alaa siannye.xpelah, maybe leh cari playgroup yang dekat ngan umah kan ;)

    ReplyDelete