Monday, March 12, 2012

Sale!

dah ade anak ni memang semua untuk anak ek.seharian bejalan hunting baju anak jek :) eh korang-korang aku nak bitau ni.banyak-banyak promo, promo roxy ngan quicksilver paling best.nak tau tak.kalau kite beli minimum 2 items, kite akan dapat rebate 100%.means kite beli harge rm150 then mase bayar tu kite akan dapat voucher rm150 jugak.bleh gune hari yang same.valid sampai bile voucher tu aku lupe.hehehe.so ape lagi? jom serbu!

jap nak cakap.mak abah aku datang sini semalam.makcik aku pun ade skali.so aku pun sesibuk nak cuti selase ngan rabu.hehe.nak bawak jenjalan lah ingatkan.tak sabarnye nak balik arini.hehe.

oklah.bye!

5 comments:

  1. wah, best nye...x berkesempatan gi Quiksilver lg :)

    ReplyDelete
  2. nak nak nak jugekkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. yanie: sempat lagi nak pegi ni.hehe

    anon: sile2 ;)

    ReplyDelete
  4. alamak.sarawak ade roxy ke? bluekkk!

    ReplyDelete