Wednesday, April 25, 2012

Genting Higlands

aku gi mase ABPBH yang lepas.takde niat pun nak tengok live.mase sampai kat sane, kat twitter #teamfazura nak bagi tiket free.aku angkat tangan jelah.hihi.dapat 2 je tiket so takleh nak lepak time malam tu ngan member yang lain.pass masuk indoor pun burn camtu jek sebab rafiq beli outdoor ngan indoor skali kan.

mase baru sampai.dulu mase first time datang sini bawak die, tido jek all the way dalam kete.senang.now die takmo tido dah.so kene la layan.asek soh minum air masak jek sebab takut telinga berdengung kan.hehe
semua cakap medina ikut muke daddy.tapi ade jugak muke aku sikit kan? ade lahhh.ade lahhh







 sorry.gambar medina terlebih sudah ;)
 hujan sekejap.nasib baek medina tido time ni
 dah pakai baju kaler itam pun masih nampak gemok lagi kan? apekahhh
 ok.mase ni dah masuk arena of stars.dalam kul 8 camtu.
 ntah ape jek dak ni buat tau.sume orang die tego 'akkaakk akkakk'.maen cuit2 lak pastu senyum2 gedik.haha.yang bestnye.abpbh ni start kul 9 jek, die terus tido.good girl anak mommy ni.so far waktu tido memang on time.kalau nak tau sebelum start anugerah ni, dieowang semua kene nyanyi lagu negara ku tau.semua orang pun berdiri.tapi aku duduk jek sebab medina dah lena dah kat pangkuan mak die.hehe
 ni mase kat red carpet.ade banyak gambar retis.tapi aku letak yang glamer jela ek.hehe.neelofa ni aku tak minat sangat pun.yelah.dia kan tak baik ngan fazura.i #teamfazura okayy.haha
 ni aku suke.gile tak suke die? haha
 auwwww.cantik gile okayy die ni.serius.gorgeous.memang sesuai lah ngan TMJ
bangga nau muke dua orang ni.haa yang ni aku letak bukan sebab aku rase dieowang ni glamer.aku rase poyo jek lebih.ce tgk rozita tu.euwwww.aku tak suke lah.
 aku suke die ni berlakon.tapi baju ritu tak sesuai lah.macam nak terlondeh dah aku tengok.hmmm
 one word.cantik.
 woot woot.yang ni ensem gile.nampak die ni macam friendly sangat.aku bace paper, die ni ranking kedua pas aaron aziz tuk menang bintang paling popular.takpelah.takde rezeki die kan.taun lepas kan dah menang.bagi chance kat abang aaron la plak eh.gedik ;)
tak minat sangat la ngan die ni.kalau dulu aku rase die ni artis yang tak hipokrit.tapi jumpe die ritu kan, die check in kat hotel yang same.jalan macam sombong gile.skali jalan kat red carpet....senyum tak hengat.sangat plastik kan?
 sepatutnye die yang menang dewi remaja.cantik lah die ni
 biase2 aje.suke dieowang mase cite nurkasih dulu.tapi nampak remy dah kurus sangat la sejak2 shooting cite yang die jadi askar tu
 yusry nampak mude plak sejak kawen ni.belakang dieowang ade mak lisa ikut.
 i love acis.mase tengok die kat istana budaya teater cuci2 the musical 2 dah jatuh cinta dah.auwww
datuk k yang memang sepadan lah ngan ct.dah tua pun nampak smart.mase mude memang ensem lah kann
suke suare shila ni.follow die kat twitter.tapi asek penuh TL ngan die ni jek.so unfollow lah.tapi tetap suke.hehehe
 putih melepak adira ni.nampak kulit pun halus jek.i loiikkeee
tu abang aaron i ngan wife die.dapat amek gambo dari jauh pun jadi lah.haha
 medina nak kiss adam.gambar yang elok ade kat fb.malas nak copy.hehe
chop2.ni bukan kawan aku tau.die amek gambar ngan tasha ni betul2 sebelum aku.mmm.tak sesuai lah mekap die ni.kalau aku jadi kawan die aku dah tegor secare berhemah dah.sanggup kawan die ni tengok jek die mekap camni kan.aku bukan lah cantik sangat or pandai sangat mekap ni.tapi sebagai pompuan, kalau bleh, takyah la keterlaluan sangat mekap diri untuk nampak cantik.sweet ade budak ni, tapi mekap die terlampau tebal kan.tang foundation tu.eh.aku komen die lagi panjang dari aku komen pasal retis kat red carpet.sorry ;)
taklah cantik sangat rupe orang yang komen budak kat atas tu.hehe.tapi aku komen ikhlas tau.jangan ingat aku perasan bagus eh.peace! :) ni mase nak check out terserempak ngan tasha shila.gile ramai fan die mase malam tu.no wonder lah die bleh menang.mesti ramai yang teka neelofa kan.alah.aku pun ingat neelofa yang menang.bagus gak die tak menang.haha

oklah.itu jek nak cite.over all, biase jek abpbh ni.aku taklah beria nak pergi.tapi dah ade yang nak bagi tiket free amek jela kan.sape tak suke barang free angkat tangan.hehehe

ok.bye!

3 comments: