Monday, April 23, 2012

Hard Rock Cafe

aku ade cite kan rafiq nak celebrate birthday aku time wiken.birthday aku ritu kan selase.ok.jom.kite ke hard rock plak.die tanye aku nak makan mane.aku pun taktau sebenarnye and tak kisah pun memane.tapi since aku pun tak pernah makan sini.jom lah try :)
ngah mengaruk.abes kepale pun nak hentak kat muke kite.janji bleh hentak.kalu kat rumah dah sembam muke ke lantai.sabar jela tau. 
 makanan sini not bad.air ni aku yang request nak coklat sebab dalam menu takde.haha.sesuke ko jek kan.
nasi goreng die serius sedap.satu pinggan besar ni penuh okay n suprisingly rafiq abes makan.mase mule sampai die cakap banyaknye.tau2 eh abes.haha.
 macaroni die ni sedap.tapi ayam tu kureng sikit.kene makan ngan chili sauce.so rase die biase jelah.takde blackpepper sauce ke ape.garlic bread tu pun sedap.
 
 ehem.mmuahh ;)
 tak reti duk diam.duk kat babychair taknak lelame.
 lame okay die camni.kaki seap goyang2.suketi la nak ;)

ok.jom balik ;)

thank you hubby.i love you so much sayang.mmuahh.i tak reti nak cakap madah2 as long as u tau camne i and medina perlukan u dalam hidup kami berdua, itu dah cukup :)

eh macam pasan gambar aku tak banyak kan.jap2 aku tambah lagi.haha.



 ade gaye mak tiri tak gambar ni? haha
abaikan perutku T_______T

ok.sampai sini dulu.takde cite pasal birthday lagi dah.hehe.bye!

3 comments:

  1. hepi belated birthday didil
    wahhhhhhhhhhh kemaen hepe yer
    apa pun semuga didil akan terus berbahagia disamping famili nan terchenta

    =)

    ReplyDelete
  2. guess lover: mekasih ehhh.same goes to you :)

    ReplyDelete
  3. amboi.. tgk didil makin cantik la.. haihh... lame x nmpk.. medina pon makin besar....comel.. meh aunty cubit pipi tu sikit..

    ReplyDelete