Wednesday, May 9, 2012

Kenangan Terindah

 2005


 2006


 2007


 2008


2009

2010

 2010
mase ni dah mengandung ;)


 2010


 2011


2012


Alhamdulillahh.diam tak diam dah dua tahun usia perkahwinan kami.dan bertambah lengkap bile ade fathia medina as penyeri dalam hidup :) makne nye jugak hampir lapan tahun aku kenal ngan rafiq since ujung tahun 2004.alhamdulillahh.

aku bersyukur sangat die jadi suami aku.banyak kenangan manis yang dah kami lalui.tak kurang jugak yang pahit.hehe.gadoh baik gadoh baik tu dah selalu.tapi pengalaman buat kami bertambah matang.harapan aku semoga ikatan yang telah terbina ni berkekalan hingga ke syurga.insyaAllah..

5 comments:

  1. huahuahua.tembam ke gemok??

    ReplyDelete
  2. 2013 - mengandung lagik, eh? =)

    ReplyDelete
  3. 2010 - kaki mmg kaler lain2 ek?

    ReplyDelete
  4. kak elise: hamboyyy.hahaha.taklah ;)

    ctkus: kamera canggih sangat lah.huahuahua

    ReplyDelete